söndag 8 december 2013

Helgbilden!

Den här helgen har jag bland annat varit på teater och på Lisebergs julmarknad.
Det var jättekul båda sakerna.

 Om ni får en möjlighet att gå och se den så ta den.
Föreställningen är jättebra och kul.

Sen gick vi på julmarknaden på Liseberg.
 Bilder på Liseberg tagna utanför...

 Sagoslottet med medeltidsmarknaden...

 Bilder från tomteverkstaden...

 Så här mycket snö hade helt plötsligt kommit när vi skulle åka...

Hela helgen avslutades med att jag fick ett choklad från min granne.
Det fick jag för att jag träffade honom tre gånger 
samma dag och i hans land gör man så...

HÄR kan du se andras helgbilder.




5 kommentarer:

  1. Kul med marknad och julesnö!!
    Festlig tradition det där med chokladen.
    Den har jag inte hört talas om....

    SvaraRadera
  2. Har sett familjen Addams och visst var den bra. JÄTTE BRA. Ha en bra start på nya veckan...

    SvaraRadera
  3. Den föreställningen skulle jag gärna se, men det blir lite långt att åka...

    SvaraRadera
  4. Härligt med Göteborg by night. Den teatern var bra
    en ny sed vi kanske ska ta efter åtmindstånde vi som älskar choklad
    Ha en fin början på veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Lisebergs julmarknad är ju en riktigt häftig upplevelse, jag var där för 3 år sedan :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan