tisdag 18 december 2012

Tisdags Tema Dyrbar!

Dags för Tisdags tema som idag är Dyrbar.
Och mina bilder den här gången är:

Så här tänkte jag...

Min tid är för dyrbar att slösas bort.
Därför delas den fritid jag har...
 ...mellan att vara där jag trivs...

 ...ta det lugnt som katten gör här. Den bara är och tar det lugnt...

 ...och äta gott och umgås med folk som ger mig energi så man orkar ett tag till.

Vill du se vad andra tänker om tisdags temat så titta HÄR.

GOD JUL
OCH
ETT GOTT NYTT ÅR!

10 kommentarer:

  1. Tiden vi har är verkligen dyrbar. Alldeles för dyrbar för att stressas bort! Skön insikt! :)
    Julkramar tillbaka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stressa får någon annan göra om de känner för det för jag har slutat göra det.
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Julkram Kakan

      Radera
  2. En katt använder den dyrbara tiden rätt då han ligger och bevakar ett råtthål!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det.
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Julkram Kakan

      Radera
  3. Svar
    1. Visst är det gott?
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Julkram Kakan

      Radera
  4. Fina bilder och motiven är verkligen dyrbara, det gäller att stanna upp och lukta på blommorna ;0)
    Julkramar till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst måste man det precis som tjuren Ferdinand gör under sin korkek...
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Julkram Kakan

      Radera
  5. Härliga bilder, visst är tiden dyrbar skönt att kunna tagga ner;-)
    GOD JUL O GOTT NYTT ÅR
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är en konst att lära sig att tagga ner som tyvärr kan bli en dyrbar erfarenhet ibland...
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Julkram Kakan

      Radera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan