söndag 9 december 2012

EFIT Ett foto i timmen!

Dags för EFIT Ett foto i timmen igen!
Vet du inte vad EFIT är så kan du läsa om det HÄR.

Här kommer min dag som jag uppdaterar under dagen:

Vaknade klockan 8 men somnade om igen...

Dags för dagens första kopp kaffe vid 9.

Söndag vilket betyder att göra skoluppgifter vilket jag gjorde vid 10.

 Vid 11 tittade jag ut och såg en massa ny snö som börjat komma.

 Vid 12 var det dags för enerigpåfyllning med godis och juice.

 Vid 13 var jag ute och gick för att handla middag.

Vid 14 kom jag på att det var dags att göra lite middag.

 Vid 15 fyllde jag diskmaskinen igen.

 Vid 16 tittade jag ut på all snön som kommit under dagen.

Vid 17 läste jag i min bok till skoluppgiften.

 Vid 18 läste jag om vädret i Sverige.

Vid 19 badade jag bubbelbad. 

Vid 20 försökt jag se på svtplay men det funkade inte så jag får se det en annan dag.

Dagen uppdateras fler gånger under dagen!

Vill du se vad andra gör på sin EFIT-dag så kan du läsa det om det HÄR.
Ha en fortsatt bra EFIT-dag och en trevlig andra advent!

8 kommentarer:

  1. Åhh, vad gott med godis, jag vill också ha!
    Roligt att få vara med om din dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det gott med godis och allt annat man kan äta och dricka tycker jag...
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Kram Kakan

      Radera
  2. Men vad kul att se dina snöbilder, så man verkligen får se hur mycket det snöade under dagen! Häftigt! :D
    Här har det inte snöat nåt idag, men igår snöade det mycket. På det som vi redan hade, så nu har vi nog 1 meter snö tror jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snöbilder tycker jag är fina.
      Tänker ta fler imorgon för de har lovat mer snö imorgon!
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Kram Kakan

      Radera
  3. Svar
    1. Tack för titten!
      Ha det bra!
      Kram Kakan

      Radera
  4. Blev ett bad här också igår.. och jag fick se Amerikanarna jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas programmet var bra...
      Jag ska se det när jag hinner i veckan...
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Kram Kakan

      Radera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan