måndag 5 november 2012

Tre bilder! Tema portar/dörrar!

Temat på Foto triss den här gången är portar/dörrar.
Antingen på hela portar/dörrar eller på detaljer.

Eftersom det regnar en del idag och jag inte vill ge mig ut i regnvädret med min kamera så började jag fota hemma runt mig...

Först fotade jag garageporten på mitt gamla dockskåp...

...sen tog jag foto på en dörr i dockskåpet...

...och till slut tog jag foto på en detalj på som är dörrhandtaget på en dörr i dockskåpet.

Så tänkte jag med min foto triss den här gången!

HÄR kan du läsa mer om fototriss och vad andra lämnat för bidrag på tema portar/dörrar!


4 kommentarer:

  1. Kul ide att fota dörrar i dockskåpet.


    http://stumpansgott.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland behöver man inte gå så långt för att hitta något som passar in...
      Tack för titten!
      Kram Kakan

      Radera
  2. De två sista ser inte ut att vara i ett dockskåp! Fyndigt tänkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ibland har man sina ljusa stunder. ;-)
      Tack för titten!
      Kram Kakan

      Radera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan