fredag 2 november 2012

Tema Fredag Resor!

Jag älskar ju att fota.
Sen jag startade den här bloggen har jag hittat många roliga fotosidor.
Flera av dem har olika tema.
Idag hittade jag en med fredags tema som den här gången är resor.
Det första jag tänker på när jag hör ordet resor är bussar och tåg och alla dessa kort som man betalar sina resor med.
Kontanter kan man inte betala med där jag bor.


Här är en del av korten som jag haft de senaste åren som tagit mig på många fina roliga resor...

Vill du läsa mer om fredags tema och se vad andra tänker på det här temat så gå in HÄR.


2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara många jojo resor hos dig ;-) Känner inte till hur det fungerar nuförtiden därhemma men vad praktiskt att resa utan kontanter. Eller är det det... ;-) Ha en skön helg !

    SvaraRadera
  2. Jadå visst är det praktiskt utan kontanter förutom när man behöver ladda kortet igen med mer pengar och det knappt finns några ställen att göra det på...
    Ha en skön helg du med!

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan