tisdag 30 oktober 2012

Tre bilder! Tema gillar!


Hittade ytterligare en sida där man kan lägga upp bilder som man tagit på olika tema.
Den jag hittade igår är att du lägger upp tre bilder som har med ett visst tema att göra.
Temat den här gången är gillar.

Jag gillar mössor...
 Min fina barbaskönmössa...

 ...min fina kattpiratmössa...

...och min nya sköna varma pälsmössa.

Denna gången är det en tävling som coolstuff.se har bidragit till priser eftersom det snart är farsdag.
Här kan du se på följande länk vad de har för något nu till farsdag som du kan köpa 

http://fototriss.blogspot.se/2012/10/fototriss-del-195-jag-gillar-tavling.html här kan du läsa mer om tävlingen med tre foton på tema gillar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan