onsdag 24 oktober 2012

Tisadgs Tema Svår!

Eftersom jag gärna fotar om dagarna men inte riktigt vet vad jag ska göra med alla foton så passade
EFIT, ett foto i timmen, som var i söndags mig väldigt bra.
Bara ett problem. Det är så länge tills nästa gång som är lördagen den 10 november.
Så där för blev jag glad när jag på EFITs hemsida hittade en länk till en sida som heter Tisdags Tema.
Och tisdag var det igår. Så då kunde jag vara med där meddetsamma. JIPPIE!

Ett tag efter att jag postat mitt bidrag till Tisdags Tema som den här gången var Svår,
gick jag till mitt jobb och hittade då fler saker som passade in på Tema Svår.
Här under kan du se de bilderna.

Svårt att kasta skräp i papperskorgen...

Svårt för solen att ta sig genom alla moln...

Svårt att se vart man går med alla löv på marken... Man får akta så man inte snubblar...

Svårt att låta bli att köpa för det är så väldigt gott...
 HÄR kan du se mitt bidrag till Tisdag Tema Svår.
HÄR kan du läsa mer om EFIT.
HÄR kan du läsa mer om Tisdags Tema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan